دست نوشته های یک دیوانه

عشق من

من برای تو دعا میکنم که هیچ گاه محتاج مرهمی بر زخم هایت نباشی

دعا میکنم که هیچ گاه چشم های زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم

دعا میکنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم

دعا میکنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه از حرارت عشق گرم باشد

من برایت دعا میکنم که گل های وجود نازنینت هیچ گاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه خانه ات دعا میکنم

که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشد

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا میکنم که هیچگاه غروب نکند

"fb"



نظرات شما عزیزان:

Lisa
ساعت12:50---28 مرداد 1392
حالا فک کن واسه یکی یه همچی دعاهایی بکنی بعد طرف دعا کنه چشت از چالش دراد..نونت آجر شه و... ینی من یه همچی حالی دارم! امان از دوستای بی معرفت!عب ندره من که بی معرفت نمیشم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:,ساعت4:53توسط حسام.ت |